träningslycka

Svinnöjda efter dagens triceps/bröst pass! Sjukt kul att köra ihop med syrran!
Jag och Jonas som jobbar som chefstränare på Fight Center och som bl.a varit svensk mästare! Svettig och helt slut, men jävligt glad!
bild lånd från Jonas blogg, via Fight Center.
 
Alltså, vilken dag!! Lycka, lycka, lycka! Att träning kan få en så glad. Efter jobbet mötte jag upp syster och körde ett pass ihop på gymmet. Triceps/biceps och vi fick till ett riktigt bra första pass, önskar jag alltid kunde köra med henne. Gick sedan hem till mig och käkade middag (ni ska få maddagbok sen) och begav oss  till Fight Center här i Linköping för att testa på Thaiboxning. Jag har velat göra det ett bra tag nu och idag kände vi att det var dags! SÅ KUL!! Och så JÄVLA jobbigt, ångrar verkligen att jag körde ett pass innan. Haha, det hade räckt gott och väl med detta! Fick höra att det var en tjej som bränt 800 kcal på ett pass och jag hade på mig pulsklockan i början för att se om det kunde stämma då jag var lite skeptisk. Var dock tvungen att ta av mig den efter 20 minuter och redan då var nästan 200 kcal brända och det jobbiga hade liksom inte ens börjat. 1,5 timma senare måste jag nog medge att det troligen stämde, vi gick därifrån HELT döda, men jävligt glada. Kommer köra några provgånger nu och blev redan idag väldigt sugen på att fortsätta (fast jag inte kunde något, haha) men ett dyrt gymkort och ett årskort här måste jag tänka över lite mer. Men vilken dag, så rolig!!


Kommentarer
Ivung

Kul att du är äntligen kom och provade! Ni kämpade på riktigt bra där idag för ja märkte att det tog i mot rätt bra där på slutet. Vilket inte är så konstigt. Ni hade ju kört innan också :)

Sorry för pulsklockan! Ja tänkte mest på mittshållningen och att den kunde gå sönder. Trodde det var en vanligt klocka haha

2013-05-06 @ 23:36:10
URL: http://jonasivung.se
Anonym

Vart kommer det vita linnet ifrån ? :)

Svar: hm, 69 kr!
Hanna Westman

2013-05-07 @ 11:21:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0