världens finaste bikni & lite tankar

bikini: hm

Åh, jag har verkligen köpt världens finaste bikini! Nu är jag SÅ redo för sommaren, och framförallt Kreta! Om 4 veckor bär det av. Jag, Mamma, Tobbe & Julia. Mamma bjussar på resan för att hon fyller 50 år när vi är där, vilket redan där gör det hela mycket bättre, haha! Ska bli helt fantastiskt att komma iväg och bara spendera tid med världens bästa familj. Har jobbat mycket på sistonde så nu känns det verkligen lägligt. Till hösten får jag en heltidstjänst (eller det blir aldrig riktigt heltid med våra tider, men så mycket som det går) så ska passa på att njuta fullt ut under mina semesterveckor! Har förövrigt ytterliggare en vilodag idag. Har faktiskt haft lite smått panik på sista tiden, har känt mig uppblåst och svullen men för första gången på 3 veckor satte jag på mig bikinin och kände mig riktigt nöjd igen. Jag tror att vilan har satt bra spår på min kropp. Det är verkligen viktigt att lyssna på kroppen, och jag har lärt mig av mina fel. Men nu är jag så taggad på att pumpa lite muskler igen och imorgon när jag är ledig så ska jag köra ett dunderbra biceps/rygg pass (mitt favoritpass!) och vara full av energi, för nu fasen har jag laddat upp! :)


Kommentarer
Sofia

HELVETE bruden vilken grym kropp! Följde din blogg för 3-4 år sen och hittade hit idag och jävlar vad du förändrats. Så sjukt snygg!! Håller själv på att genomgå en viktresa och har än så länge gått ner 8 kg men jävlar vad du inspirerar mig till att fortsätta. U go girl!

2013-05-30 @ 12:38:36
URL: http://nilssonsofia.forme.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0