hehe ja jag lever!

Nu är min lilla hörna klar. Tycker det blev så fint och jag är så nöjd!

 
 
Fruktfat! Jag var och köpte färska frukter på torget tidigare idag. Gick och strosade bland alla goda grönsaker, frukter och annat fint. Var egentligen inte i behov av något, men jag kunde inte gå därifrån tomhänt så kvällens gottis fick lite svenska jordgubar, biggaråer, hallon och vattenmelon, mums!
 

En morgontrött Hanna imorse! Vaknade upp brevid världens bästa syster som var nattgäst och startade dagen med en islatte! Förra sommaren levde jag och Matilda på islatte så det väcker så härliga känslor i mig av att starta dagen så. Fantastiskt!
 
 
Har även gjort mina naglar lite sommarfräscha! Jag gör egna gelenaglar och dessa blev mitt senaste lilla projekt. Ska göra om dom redan på onsdag igen så jag matchar min blåa klänning till Jullans student, haha! Lite somriga sådär!
 

Förlåt mina vänner för dålig uppdatering här! Har varit lite kluven på sista tiden ang. bloggen. Nu när sommaren är på g blir jag så sugen på att visa kläder och andra roligheter som ligger varmt om hjärtat, inte bara träning. Funderar på att flytta över till min vanliga adress och köra en blandning mellan allt! Min vardag, träning och mode. När jag drev min andra blogg så var det bara mode som gällde och nu är det bara träning, antar att jag faktiskt kan blanda båda två! Har bara inte riktigt fått in det i huvudet förens nu, haha. För när jag frågat er vad ni vill se mer av här så var outfits en återkommande kommentar och även bilder från min vardag. Vad tycker ni om det? Tror ni att det är en bra ide att blanda allt?

Dels är det lite så att jag inte kan inspirera som jag vill här på "träningsbloggen" nu under sommaren då jag slarvar lite mer med kosten. Dvs att jag äter bra i veckorna men dricker desto mer alkohol och äter ute med vänner framåt helgerna. Kommer inte kunna uppdatera med bara kost och träning på riktigt samma sätt helt enkelt. Har accepterat att det är så, trots att det tagit mig ett litet tag. Men som jag hela tiden försöker intala mig själv "säg aldrig nej till något roligt för att vars "nyttig", och det tänker jag stå fast vid. Ska istället försöka hålla mig i hyfsad form i sommar men de dagar jag vill äta skit eller supa så tänker jag göra det. Mitt mål i sommar blir helt enkelt att hålla min vikt och försöka hitta en hyfsad balans. Får inse att magrutorna blir otydligare men hellre en liten småsvullen mage än att gå miste om livets roliga! Det låter väl bra? Det tycker iallafall jag! :)


Kommentarer
lisawho

Det låter mycket bra och tycker du kan flytta över till gamla adressen och blanda det hela :)

Vart är ditt fina linne ifrån btw??

2013-06-10 @ 21:11:42
URL: http://glossfashion.com/lisawho/
Julia

Det tycker jag låter skitbra!! Din träningsblogg är grym och din modeblogg oxå. Så därför låter en blandning perfekt! :)

2013-06-10 @ 21:17:38
URL: http://Styledbyjulianna.blogg.se
sandrsa

JAA! Mixa :D :D bara du inte försvinner, blogga om va tusan du vill :D :D vi älskar ju dina outfits lika mycket som din träningspepp! Kram på dig!

2013-06-10 @ 21:28:25
Maria

Jaa jag vill gärna ser mer mode:D

2013-06-10 @ 21:30:44
alexandra

BLANDA!!!! äääälskade din modeblogg och är lika kär i din träningsblogg så kommer bli en drömkombo!!!

2013-06-10 @ 21:36:36
deniz

tycker jag låter fantastiskt! tillbaka till HELA livet :) du bäst

2013-06-10 @ 21:41:13
URL: http://denizbe.blogg.se
Bea

Jaaaa en blandning blir perfekt Hanna! :)

2013-06-10 @ 22:14:51
Jaaa!

Åh bästa blandningen! Älskade din andra blogg lika mycket som jag älskar att läsa den här! Och dina outfits ger så Mycket inspiration och även din dagsform så allt i ett vore ju underbart! Du ligger etta på min blogglista så fortsätt så :D kram

2013-06-11 @ 08:16:57
elinor

tycker du ska skriva om allt på din blogg. ÄLSKADE dina outfits kommer jag ihåg :)

2013-06-11 @ 12:57:55
Carolin

Ja, blanda på! :) Jag tycker det är väldigt inspirerande att du har den inställningen att du inte säger nej till livet bara för att vara nyttig. Det är bra att det finns såna som du som inte menar att det inte alltid måste vara så strikt, utan att man kan vara hälsosam ändå. Så fortsätt med både träningsblogg och massor outfits!

2013-06-11 @ 13:35:03
Catta

De låter kanon! ser fram emot att få se outfits ;)

2013-06-11 @ 13:57:57
URL: http://cattaflajna.blogg.se
Anna

JAaa! du ska lätt mixa, kan inte bli bättre!:)

2013-06-12 @ 03:20:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0