foodprepping

Hej fina ni! Har dansat runt 2 timmar i köket och lagat en himla massa matlådor, så nu är jag redo och klar för veckan! Jag och Matilda har på senaste tiden inte orkat laga någon riktig mat, när vi kommer hem på kvällarna vill vi bara slänga oss i soffan och ligga där resten av kvällen och då blir det inget ordentligt käk. Men nu har jag gjort lax, flundra, 500g köttfärs och massa gröna saker! Skitsmidigt att bara frysa ner och värma på. Slänga på lite sallad är ju aldrig jobbigt utan det är proteinet som tar tid. Så tips till alla som är lika lata som jag, gör matlådor! Imorgon är ny vecka vilket också innebär träning för mig, börjar friskna till så nu är jag redo! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0