smått & gott från helgen


Hoppas att ni njuter av helgen lika mycket som jag! Igår startade jag dagen med den tradiotinella fredags bodypumpen, sedan blev det en lunch på stan med Matilda och Pontus och på kvällen var jag, Matilda och Julia ute och käkade. Vi åt burgare (med sallad ist för pommes) och unnade oss varsitt glas vin. Det absolut svåraste för mig när det kommer till sug på helgerna är vin. Är en riktig vinkärring, och det gör fan lite ont att alkohol ska vara så dåligt för kroppen. Har dock lovat mig själv att aldrig säga nej till saker pg.a att jag "är nyttig" så ett eller två glas (när jag inte går ut såklart) får jag allt unna mig på helgen. Ska ju vara gött att leva så att säga!

Idag blev det jobb och sedan en sväng på stan för en kaffe i solen med Matilda (Ja, vi sitter verkligen ihop) & Cattis. Linköping vaknade till liv idag då Storan öppnat sin uteservering i helgen, så underbart!! Efter det gick vi hem för rensing av garderoben och plockade ner sommarskor och kläder från vinden innan vi lagade kycklingwraps med sötpotatispommes, vitlöksdip och avokadogojs! Julia och Agapi kom över för lite myskväll och färsk mango, melon, äpple, vindruvor, banan os.v serverades till efterätt. Hittills världsmysig helg! Nu ska jag nanna kudde för imorgon blir det både jobb och ett hårt gympass!

Ps. Blir sjukt sugen på min vanliga blogg nu när vårkläderna är på ingång, vad tycker ni om att slänga in lite vardagsinlägg (som detta) och lite outfitpics och sånt här?


Kommentarer
Linnéa

Jag säger JA till blandade inlägg :-)

2013-04-21 @ 06:06:06
Klara

Jag säger också JA! Och var är den fina toppen längst ner ifrån? :)

Svar: den är ifrån bikbok! :)
Hanna Westman

2013-04-21 @ 07:27:35
Sara

Du verkar ha haft en underbar helg !

2013-04-21 @ 08:18:58
URL: http://www.sosfitness.myshowroom.se
Anonym

Jaaa! Mer outfitbilder :)

2013-04-21 @ 08:25:44
Anonym

JAJAJA!!

2013-04-21 @ 09:15:58
elinor

älskade din förra blogg med, jätte kul med lite outfit bilder :D

2013-04-21 @ 12:32:55
Anonym

JAAAAA

2013-04-21 @ 12:35:54
lisawho

Asså din kropp! Du är verkligen min största inspiration till o va hälsosam! Så rätt med att man inte ska säga nej bara för man "är nyttig"

Svar: åhhh taaaaack!!
Hanna Westman

2013-04-21 @ 15:22:32
URL: http://glossfashion.com/lisawho/
lisawho

och JA till outfits btw!!!

2013-04-21 @ 15:22:57
URL: http://glossfashion.com/lisawho/
jenny

Mer sådana här inlägg :)

2013-04-29 @ 13:56:11
URL: http://jjennnyys.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0