pre-workout snack


Vaknade upp vid 8 idag, trots att jag är ledig. Solen sken in genom fönstret, kunde inte somna om så gick upp och gjorde mig lite kvarg med granola och bär innan jag gick iväg till gymmet för ett biceps/rygg pass! Lite proteiner och kolhydrater för sjukt bra energi! Gillar inte att träna på tom mage, inte alls min grej så detta var perfekt. Lite minifrulle! Sinnessjukt bra pass i övrigt, likadant kände jag igår när jag körde triceps/bröst! Skriver mer om dom passen senare. Kom hem runt 10 och bakade bröd och åt brunch med Matilda och nu ska vi snart trilla in mot stan för en kaffe i solen och kanske spendera lite pengar! Ska kika träningskläder och bikini. Vid 5 ska jag och Julia köra squash med, så kul!! Bloggar mer senare, ha en fin dag!


Kommentarer
Sara

Den ser helt underbar ut!

2013-04-26 @ 08:59:40
URL: http://www.sosfitness.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0