pannkakstisdag & dagens träning


Jag har verkligen fått världens dille på pannkakor, testar alltid nya recept och nu tror jag att jag hittat det godaste någonsin! Smälter typ i munnen när jag tänker på dom, haha!

1 ägg
1/2 dl havregryn (fiberrikade)
1 skopa proteinpulver (jag använde vanilj)
50 g lättkvarg

1 msk äpplemos
1 msk sukrin
1/3 banan
1 msk kokos

Stekte i kokosolja och blandade till kvarg, hallon, sukrin och lite lågkalori jordgubbssylt!
 

Snacka om effektiv träningsdag, så underbart! Började med ett pass på gymmet med Matilda som just nu kör en provvecka på samma gym som jag. Så sjukt kul! Peppade varandra lite och så hann vi med ett litet effektivt boxningspass med, haha! Älskar att träna med en vän. Sedan skulle vi på brandsläckarutbildning med jobbet så jag och Cattis (min kollega och älskade vän) tog oss en PW både dit och hem. Stannade på hemvägen i solen och pausade lite, njöt och tjatade. Bra motion, skitbra styrkepass och fantastisk energi! Dessa dagar påminns man så väl om varför man älskar att träna. Underbara tisdag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0