ny bikini

bikini: bikbok

Godmorgon finisar! Har kikat på den här bikinin ett tag, men tyckt att priset varit ganska så saftigt. Passade på när bikbok hade 50% på allt häromdagen, och nu är den min! Känner mig skitsnygg i den. Inte alls en färg jag trodde att jag skulle sätta på mig, men man ska aldrig säga aldrig! Just nu sitter och dricker kaffe i min bikini, väntar på att solen ska ploppa fram till vår balkong och sedan ska jag njuta ute innan jobb. Efter jobbet blir det RPM (intervall spinningpass) och myssöndag! Bra dag!


Kommentarer
Annie

Men hjälp va fin du är!! SJUKT impad av dig tjejen!! Riktig inspirerad här alltså :)

2013-04-28 @ 16:34:31
URL: http://www.annitt.blogg.se
sara

Du är döööö snygg! Grymt jobbat, vilken inspiration! :)

2013-04-28 @ 16:41:15
URL: http://sarakarlson.blogg.se
Anonym

SJUKT snygg kropp!

2013-04-29 @ 13:05:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0