fit inspo



Lite torsdagspepp! Vad tycker ni om sånna här inlägg?!


Kommentarer
lisawho

Mycket bra!!! Speciellt de på mat

2013-04-11 @ 21:00:57
URL: http://glossfashion.com/lisawho/
cc

Jag tänker bara "Herregud, vad är det för tid vi lever i?" Träning må hända vara bra, maten måhända se god ut.. men dessa kroppar ÄR INTE hälsosamma och något och att sträva efter. Tjejer som är på gränsen till anorektiska men bara adderat några schyssta abbs... Allt slit bakom de där rutorna, allt otaligt kaloriräknande och minuter på bandet. Detta ständiga "Men jag är bara sund.." Undrar om det i slutändan är speciellt hälsosamt utan mer bara en fitness- störing. Tycker bättre om dina träningstips och mattips då. Men att se halvnakna kroppar, mja då kan jag lika gärna köpa en ELLE och spana in vårt samhälles sjuka ideal, tycker nästan de är likvärdiga

2013-04-12 @ 05:35:29
V.

Smaken är ju som baken... Trots jag motsvarar 2 eller kanske 2,5 såna tjejer triggar det mig ändå att åtminstone inte lägga ner träningen, fast jag tycker den suger och att jag inte vill bry mig om vad jag äter utan bara äta! Fast det säger väl mer om mig än om nåt annat... Vad gäller om inlägg som de här ska vara på bloggen så behöver du ju inte strössla med dem, men då och då kan de faktsitk fylla sitt syfte. Annars tycker jag att dina mat- och täningstips är guld värda! :) Keep up the good work!

2013-04-12 @ 11:45:54
Linnéa

Håller delvis med CC ovan, vill dock poängtera att du valt ut relativt "sunda" bilder. Men precis som du själv skrev om hetsen kring "strong is the new skinny" häromdagen så känns det som att du är medveten om att försöka sända ut sunda signaler. Trots att kropparna på bilderna ovan inte är extremfall så är det kroppar som går på en enormt strikt diet och lägger otroligt mycket tid på träning.
Vill bara säga att jag älskar din blogg, den är unik i sitt slag vad gäller syn på både kost och träning och du är en fantastisk förebild för framförallt unga tjejer. Keep up the good work!!<3

2013-04-12 @ 11:51:59
Linnéa

Och för att konkret svara på din fråga så älskar jag dina recept- och matinlägg samt faktiskt bilder på din egen kropp då det är superkul att följa din förändring eftersom varje kropp är unik!:-)

2013-04-12 @ 11:53:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0