en utav alla anledningar till att älska träning


Vilken mysig kväll vi har haft! Vädret är ju helt underbart! Tandläkaren bad mig ta det lugnt idag så jag hoppade gymmet men efter ett par timmar i soffan och min svullnad och bedövning lagt sig började vi bli uttrråkade. Så vi bestämde oss för att gå en PW ikvällssolen! 1h och 20min blev det (med lite stop för bilder, haha) och nu är energin på topp igen. Ska köra lite magövningar här hemma med nu tänkte vi. Lite lagom sådär! Tänk hur mycket energi och glädje man kan få av lite motion?! Vi njöt av solen, pratade om livet och sommarens planer och varandras sällskap. Underbart!


Kommentarer
jenny

Lämnar en kommentar här istället för en på varje inlägg, grymma inlägg med pepp & inspiration! Du är ju så himla snygg också :)
Jag är i "död fisk" mooood nu och tycker att allt är tråkigt och har ingen energi till nått men efter att ha läst igenom de nya inläggen från dig så känns allt lite lättare.

Låter som en underbar dag ovan :) Tur att du låste upp bloggen igen hihi

Svar: Tack så jätte mycket, det värmer verkligen! :) Vad härligt att höra! Kram
Hanna Westman

2013-04-17 @ 22:15:22
URL: http://jjennnyys.blogg.se
Originalet

Gud vad duktig du är! Härliga bilder :)

Svar: tack snyggis!
Hanna Westman

2013-04-18 @ 13:52:17
URL: http://originalet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0