lets go girls!




Hej och välkomna hit mina fina! Då kör vi träningsblogg här nu då. Jag är jätte peppad och jag tror även att det kommer att hjälpa mig och min motivation till att fortsätta träna och äta nyttigt! Jag ska försöka uppdatera här flera gånger om dagen (bäst att passa på när man kör stenhårt för tillfället) och låta er hänga med mig i min vardag. Jag vill även jätte gärna att vi ska ha konversationer med varandra, peppa och tipsa varandra om bra grejer. Göra detta ihop! Fråga på mycket, jag ska svara på allt. Ska även försöka ta bra bilder med systemkameran, men en hel del iphonebilder lär ploppa upp här med då det är så smidigt. Mycket inspirationsbilder, matpics, tips och recept ska jag försöka med!

För att uppdatera er lite om mitt läge då! Jag har lagt in dessa 4 bilder för att det var där jag vägde som minst (nästan iallafall) och det är så jag vill se ut nu. Det är mitt första mål. Sedan vill jag bygga muskler. Jag ligger just nu på + 3 kg och dom ska bort! (kanske något kilo till, det återstå att se hur jag ser ut när dom 3kg är borta). Det viktigaste är hur jag ser ut, inte siffran på vågen. Men det är alltid bra att utgå från något. Det är dock inte bara för att gå ner i vikt jag gör detta, utan även för att jag mår så himla mycket bättre av att träna och äta bra. När jag tappat det jag vill i fett ska jag börja bygga muskler. I september kör jag bara förbränning så invägning sker sista september och då hoppas jag på resultat! Försöker rensa kroppen på skit, så vit månad it is. No alcohol. Någon som är på?! Nu kör vi tjejer, hoppas ni är lika taggade som jag!


Kommentarer
Bea

Kommer följa denna underblogg lika flitigt som westmanshanna!

Jättestrongt utav dig Hanna som har klarat av detta! Blir stolt som tjej att se andra tjejer som verkligen lyckas med det dom vill! Har ett gymkort på Worldclass men använder det ytterst sällan, tråkigt nog.

Du kan få min första fråga:

Hur lyckas/lyckades du dra dig till gymmet? Promenaden dit är ju det jobbigaste. När man väl är där så är det bara skönt lixom!

Keep up the good work!

Kram Bea

2012-09-13 @ 22:08:11
Elin

Hej!! Sååå bra att du börjat med en sån här blogg. Älskar dina tips. En fråga, när du säger att du ska satsa på förbränning istället för att bygga muskler, vad kör du då?
Kan man köra spinning för att förbränna? Eller måste det vara löpturer (jag som hatar att ge mig ut och springa).
Tack på förhand :))))

2012-09-13 @ 23:23:36
Nathalie

Självklart är jag me, tränar själv ganska intesivt. Kul att du startat denna blogg:)

Kram

2012-09-14 @ 00:58:35
URL: http://www.nathaliegustafsson.blogg.se
Klara

Åh vad roligt att du startat denna blogg!!

Jag har en fråga, på bilderna har du jättefin kropp och speciellt mage!! Hur lyckades du få en sådan plattmage och magrutor?
Jag är smal men har en liten bulle på magen, har du något tips för att bli av med den?? :)

2012-09-14 @ 09:53:51
Lotta

Hej, va kul att du startat den här bloggen! Är själv igång med min viktnedgång (har 6,5 kg kvar att gå ner till målvikten!) Jag undrar hur du lägger upp din träning? hur många pass/vecka? Vad kör du för pass?

Lycka till med din resa mot drömkroppen, pepp pepp pepp!

2012-09-14 @ 12:56:12
Sandra

Vart super glad när jag såg att du startat denna blogg! Du har blivit en inspiration för mig till att själv börja ta hand om min kropp! :)

En liten fråga bara, jag undrar hur du gör för att räkna kalorier när du tex äter ute? Jag går själv i skolan och äter varje lunch där, så har du nå bra tips på hur jag gör för att lättast hålla koll på kalorierna jag stoppar i mig?

2012-09-14 @ 17:45:59
cassandra

Awesome! Ska själv också gå ner i vikt ett par kilo hade jag tänkt, pendlar mellan 61-64 men sen tar det stopp, har börjat lite smått med pw/joggingturer på 5-7 km några dagar i veckan. (nyss krängde jag i mig chips och choklad bara för att det var fredag, ångrar mig så oerhört) Så imorgon gör vi på nytt, käkar också havre/fibergrynsgröt till frukost med lite mjölk och äpplemos, ibland ett kokt ägg till det, håller mig riktigt länge på det! Blir ett par joggingturer varvat med pw 5 dagar i veckan hade jag tänkt! Hur gör du? Kör du bara kondition nu? Vill verkligen ner till 57, och framför allt bli fit igen!

Svar: haha, jag förstår va du menar! men man måste få unna sig, annars orkar man aldrig hålla upp tempot :) ja visst är det gott?! jag håller mig också länge på det, hur bra som helst till frulle.
Det låter grymt bra! Jag kör kondis och lite lätt styrka, vill inte bygga för mycket muskler nu, men vill däremot underhålla dom :) kram!
Hanna Westman

2012-09-14 @ 20:24:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0