mumsig fredagsmiddag

Lediga fredagar är guld värt! Är alltid ledig fredagar så myser runt, äter god mat och hinner träna ordentligt. Sjukt skön start på helgen!

Imorse körde jag bodypump och sen 30 min spinning. Riktigt bra pass! Var tvungen att gå hem och sova lite för jag var så trött efter. Haha! Alltså bodypump, vilken jävla bra träning det är! Är dock urusel, tar inte alls mycket i vikt men antar att det kommer med tiden. Tar mycket mer när jag kör fria vikter själv. Men det är bara att kötta på! Nu har jag precis "lagat" fredagsmiddag, lyxade till det lite framför x-factor. Nyttigt och supergott! Ska göra ugnsbakade kaneläpplen med pytte lite glass till. Det går att äta riktigt gott fast det är nyttigt! Mums!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0