världens bästa bröd


Det här brödet förtjänar ett eget inlägg. För dig som älskar bröd, men vill ha ett mycket nyttigare alternativ kan ja tipsa om denna! Finns på de flesta matbutiker och ligger runt 25-30 kr. Ni ser ju själva vad som står på innehållsförtäckningen och jag kan säga att jag ersätter vanligt bröd med detta med glädje. Smakar likadant, men går att äta lite fler av! Finns även ett ljusare alternativ, en lite mörkare med blåbär i och så denna, som är det mörkaste brödet. Rktigt gott! Ikväll tänkte jag förresten göra ett litet "matdagboksinlägg", så kika in lite senare!


Kommentarer
lisawho

tack för tipset! ska leta efter det där då :D
åh älskar att du gjort en träningsblogg <3333

2012-12-12 @ 23:10:10
URL: http://lisawho.devote.se/
Hanna

sv: så lite så! testa på den, svingod! fan vad kul att höra, tack så jättemycket snyggis!! :)

2012-12-13 @ 00:11:55
Lisa

Du måste dock tänka på att fibrer inte är jättebra attäta när man ska bygga muskler och träna. En liten mängd går ju bra, men man ska försöka hålla sig borta från de

2012-12-13 @ 16:16:23
Hanna

Jag vet, äter knappt en skiva om dagen så det råder ingen fara med mig :)

2012-12-13 @ 21:04:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0