god fortsättning!

En av mina fina julklappar - från Nike (intersport, stadium, sportamore.se)
 
Hej fina ni! God fortsättning! Hoppas att er jul var underbar, det var iallafall min :) Och att ni unnat er lite gott! Min mage har levt bananas i några dagar, men börjar få kontroll över den nu igen, haha. Här ser ni en av mina fina julklappar! Så hiiiimla snygga!! Jag kan bara säga såhär: ALDRIG varit så taggad på träning som nu! Dels för dessa fina, men framförallt för att vi fick en resa till Kreta i juni av mamma. Världens bästa julklapp!! Hade aldrig väntat mig en resa så jag blev sjukt glad och väääldigt överraskad, OCH taggad på att vara as fit tills dess, haha! Så nu blir det hårträning! Försöker hitta motivationen till nyår bara, svårt när det är en vecka mellan jul och nyår och att man ska ställa om kroppen hit och dit. Har även åkt på benhinneinflamation, så löpning är inget alternativ. Helt sjukt, jag har ALDRIG i hela mitt liv sträckt mig eller haft benhinneinflamation (och då har jag lirat handboll länge) och så får jag allt detta på ett halvår. Blir så irriterad! Men vila är det enda som hjälper, så får försöka komma på något bra att ersätta löpningen med så länge. SEN  blir det hårträning och bra kost, wohooopp!! Super mega taggad! PUSS!


Kommentarer
rebecca

Så fina! Jag är med sugen på ett par i neon =)

Svar: tack! :) ja visst är dom! :)
Hanna Westman

2013-01-08 @ 11:48:08
URL: http://www.rebfre.se
jenny

Läckra!

2013-01-15 @ 19:51:56
URL: http://jjennnyys.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0