V. 19

 

Måndag och nya tag! Älskar verkligen måndagar, och efter förra veckan behöver jag lite ny energi och pepp. Tog en träningsfri vecka pga. sjukdom och fick på köpet i mig en JÄVLA massa skit, haha! Så är så sjukt sugen på träning den här veckan :) Blir en hård vecka, får se om min kropp pallar men så mycket som den längtar efter träning nu så lär det nog inte vara några problem. Vi lär helt enkelt märka det! :)

Den här veckan ska jag och Julia träna ihop, hon har provvecka på samma gym som jag och ikväll ska vi testa på thaiboxning. Ska bli sjukt kul och spännande! Blir nog en bra vecka! Hur går det för Er?


Kommentarer
Ivung

bannan garanting gäller dig med ;) Ångrar du att du kom så får du en banan som plåster på såren haha

2013-05-06 @ 15:24:39
URL: http://www.jonasivung.se
Viktoria

Tar du morgonpromenader/ powerwalks också? :)
I så fall, hur ofta och hur långt? :)


Svar: inte speciellt ofta längre, kör hellre annan cardio. Men tror jag ska börja med det strax igen! :)
Hanna Westman

2013-05-06 @ 17:01:46
Sara

Kul att testa thaiboxning ! Har också funderat på det :)

2013-05-06 @ 21:44:04
URL: http://www.sosfitness.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0