sjukstuga

Blev som jag misstänkte smittad av Matilda så idag har jag bara spenderat dagen i soffan. Vi har haft OTH maraton, ätit för många halstabletter, druckit te och tryckt i oss vitaminer. Febern har jag nog klarat mig ifrån, men halsen säger aj aj. Ska nog ta mig tid att baka/testa på något kul, när man har mycket dötid över får man väl passa på! Sedan ska jag traska över till mamma då hon bjuder på grillat, kanske till och med blir chips och dip till efterrätt! Är man sjukis så är man!


Kommentarer
Anonym

Hej! Såg en underbart fin klänning på bild på din instagram igår, den du hade på dig. Vart ifrån är den? :)

2013-05-12 @ 09:09:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0