rawfood shop

 

För ett tag sedan klickade vi hem en hel del saker från rawfoodshop.se och igår var jag och hämtade paketet. När jag ändå beställde därifrån tänkte jag att jag kunde göra det ordentligt, så köpte på mig allt möjligt spännande! Mat är något jag lägger ner pengar på och nu tyckte jag att det var dags att testa på raw food. När jag tidigare räknade kalorier så åt jag inte detta p.ga att det innehåller ganska många kalorier (väldigt bra kalorier dock) men nu kollar jag enbart på näringsvärdet då det är mycket mycket mer relevant än kaloriräkningen och bestämde mig för att testa lite!

Ikväll ska jag laga köttfärsås och spagetti! Återkommer med recension av spagettin. Vaknade upp med extrem halsont idag då Matilda har legat hemma sjuk sista dagarna, var väl bara en tidsfråga. Ska vila hemma i soffan efter jobbet hela dagen. Helgen bjuder på roligheter så MÅSTE vara frisk tills dess :) hoppas ni får en fin dag!


Kommentarer
Sara

Spännande !Hoppas du slipper bli sjuk !

2013-05-08 @ 15:59:08
URL: http://www.sosfitness.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0