helgen

Söndag och helgen bara sprang iväg! Nu ligger jag, Matilda och Love helt utslagna på soffan och inväntar Johan så vi kan gå och käka lite fet bakismat. I fredags var jag, Matilda, Rickard och Markus ute och käkade, drack lite vin och bara hade det mysigt. I går var det middag hos Fia och sedan födelsedagsfest med tårta, drinkar och party hos oss innan grym utgång!

Idag har man fått stå sitt kasst, men trots det har jag och Matilda utnyttjat dagen till fullo. Blev en promenad imorse, åt första glassen på Bosses för i år, gick hem till min pappa för kaffe och fika och sedan har vi åkt bil. Haha, vi kände verkligen att vi ville åka runt lite! Sedan packade vi och köpte färdkost och nu blir det myskväll! Imorgon åker nämligen jag och Matilda till mitt landställe på Öland för lite minisemester. Ska bli så skönt att komma iväg!! Bara mysa, sola, äta gott, dricka massor med vin, gå långa promenader, ta kort och bara vara med varandra. Känns så välbehövligt just nu! Uppdaterar som vanligt trots att vi är på Öland, hoppas ni också haft en fin helg! :)



Kommentarer
jenny

Men guuuud vilken snygg klänning du har, vart är den ifrån???

2013-05-13 @ 20:39:47
URL: http://jjennnyys.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0