uptd.

Efter många om och men har jag bestämt mig: Jag kommer att fortsätta med den här bloggen! Jag älskar ju att träna, dela med mig av goda recept och visa bilder, vilket uppenbarligen peppar både mig och er väldigt mycket! Blev så glad och varm för alla era kommentarer på bloggen och alla fina mail. Tack så himla mycket! Jag kommer från och med nu inte lägga ut lika mycket halvnakna bilder på mig själv (haha),uppdatera när jag känner för det och så även lägga in lite vardag och vanliga bilder i bloggen ibland. Saknar att blogga vanligt med! Har man bloggat i över 6 år är det fan svårt att sluta, haha. Sen kommer jag heller inte svara på era frågor när ni mailar mig om hur ni ska gå tillväga för att gå ner i vikt och vad ni ska äta/träna osv. Dels för att det som funkade på mig kanske funkade jätte bra för min kropp men inte funkar på andra, och dels för att jag inte är någon PT eller expert inom området och jag vill inte att folk ska uppfatta det som det. Jag vill inte att någon ska bli provocerad av det jag skriver eller visar bilder på. Jag älskar bra mat (kommer visa ännu mer recept och mat i bloggen nu) och delar gärna med mig av sådana tips osv. Det här tycker ju jag är så kul och att jag kan peppa några andra gör mig bara jätte glad och därför tänker jag skita i annat och köra på här ändå :)

Så, nu min fråga till Er: vad vill ni läsa om/se bilder på för att få mest pepp och inspiration?!



Kommentarer
lisawho

Yeey bra! Älskar denna blogg och du är sjuuukt inspirerande!

2013-03-29 @ 12:56:06
URL: http://glossfashion.com/lisawho/
Ellen

Åh, vad roligt att du kör igång igen, har saknat denna blogg! Mat- och träningsinspiration är roligt och nödvändigt för mig, och du är den som gör det bäst och som jag fastnat mest för av alla olika tränings/mat/fitness-bloggar jag kollat på! Fräscha matbilder och roliga och ovanliga styrke-övningar är det jag tycker är allra roligast!

2013-03-29 @ 16:31:32
URL: http://echphoto.blogg.se/
cassandra

YEY!!

2013-03-29 @ 22:07:26
MyzaaN

så glad att du är tbx :D

2013-03-31 @ 19:59:05
URL: http://myzaan.devote.se
stina

Sjukt glad att du är tbx! Det var du som fick mig att ta tag i mig själv och sen i januari har jag gått ner 4 kg men även blivit mkt starkare i kroppen! Matinspo och olika övningar är alltid kul att få ta del av. Har du klarat några av dina mål för dig själv som du satte upp i januari?
Puss!

2013-04-02 @ 09:33:45
Becka

Jag skulle vilja veta mer om din resa, vad som fick dig att börja bli mer hälsosam, när du började se skillnad, vad du åt, hur ditt träningsschema ser ut. Skillnader och så! Samt mat, recept och inspo. Och även övningar(hemma och på gym), dina mål m.m. Jag är jätte glad över att du är tillbaka här, du är fantastisk!

2013-04-02 @ 12:34:27
Sara

Hade velat se mer av den träning och kost du använde under den tiden du gick ber i vikt? Hur lång tid tog de innan du nått ditt mål?

2013-04-12 @ 07:50:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0