några av mina senaste måltider

Förlåt för dålig uppdatering! Har själv varit lite krasslig på senaste tiden och inte kunnat träna speciellt mycket så motivationen har inte riktigt funnits där för att driva en bra träningsblogg. Ska ta tag i den på riktigt nästa vecka! :) Sedan är det så att jag fyller 21 på fredag och Matilda på söndag så vi har planerat en hel del inför denna helg med mycket alkohol, stora frukostar och onyttigheter. Så det är lite därför också. Måste ju slå på stort med min fruga och våra vänner!

Annars hoppas jag att ni kämpar på bra, gör ni det?! Perfekt att ha som nyårslöfte, att ta tag i träningen och kosten. Märks på gymmet med, haha! Men det är bra, man måste ju ta tag i det någon gång och ett nytt år är ju mer än en bra möjlighet! Längtar dock lite tills det lugnat ner sig.. Tycker det är så mycket folk. Men då får man bara kriga lite extra om maskinerna, haha.

Jag försöker ändå äta så bra som möjligt nu när jag inte kan träna, viktigt att man får i sig lagom av allt och fortfarande äter regelbundet. Här har ni lite inspiration till enkla måltider! 1. Tacosallad. 2. Lax med ruccola, nötter, avokado och grönsaker. Perfekt lunch! Proteinrikt och bra med fetter. 3. Omelett på 2 ägg, champinjoner, kalkonskivor, keso och sallad. När jag har bråttom till jobbet är detta en sjukt god och smidig lunch att ta med sig. 3. Wook med kyckling & nötter!

Smarrigt va?!



Kommentarer
jenny

Bra mattips!

2013-01-15 @ 20:06:21
URL: http://jjennnyys.blogg.se
r

Kan du inte tipsa om övningar man kan göra hemma?
För inrelår, mage, rygg osv :)

2013-01-15 @ 22:35:28
Viktoria

Kan du ge några tips på bra såser att ha till maten som inte är så feta? :)

2013-01-16 @ 18:15:31
Anonym

Tänkt bara fråga om du vet något bra gym i Linköping? Har precis flyttat dit, så har noll koll :)

2013-01-17 @ 10:31:23
URL: http://ntornborg.blogg.se
Julia

Jag gillar din träningsblogg mkt! Intressant och pepp! Men jag saknar verkligen din modeblogg! Jag kollar in dit varje dag för att se om du har uppdaterat! Jag älskar din stil! Tuff cool trendig! När du bloggade för stil så var det din blogg jag kollade först! Saknar dina new in, outfits! Det vore så kul om du gjorde något inlägg där ibland! Jag förstår om du hellre vill uppdatera denna bloggen, men det vore kul! Oavsett läser jag denna! Kram

2013-01-18 @ 09:42:45
URL: http://Styledbyjulianna.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0