v. 18

 

En anledning till att jag älskar måndagar är att jag gör ett träningsschema för veckan, vilket gör mig så jäkla taggad! Går igenom framsteg/ändringar osv. och lägger in de roligaste träningspassen. Det tycker jag verkligen är det absolut viktigaste, att det är roligt! Skulle aldrig träna så mycket om jag inte tyckte att det var så kul.

 

Hade en riktigt bra träningsvecka förra veckan med enbart 1 vilodag så den här veckan ska jag vila iallafall 2. Jag har ju ökat endel i mitt matintag sedan ca 1 månad tillbaka och jag har så mycket energi över! Bestämde mig för att lyssna mer på min kropp, äta så mycket den känner att den behöver, äta när jag är hungrig osv. Har fått snabbare resultat och jag orkar så mycket mer. Allt känns bara bättre. Bästa beslutet på länge!

Kommer fortsätta att köra ben 2ggr/vecka då jag vill få lite mer muskler där, har mycket lättare att bygga på överkroppen. Alla är ju byggda olika! Ska även testa på thaiboxning i veckan, sjukt taggad!! Skriver mer om det sen. Lär bli en riktigt rolig vecka! Lägger ni också upp träningsscheman såhär? Hur går allt för Er? :)


Kommentarer
Sara

Ser ut som en bra träningsvecka. För mig blir det mycket fokus på utomhuslöpning då jag behöver få upp flåset lite!

2013-04-29 @ 13:31:58
URL: http://www.sosfitness.myshowroom.se
jenny

Jag borde göra ett träningsschema haha! Jag har kämpat mot mitt godis & kakbegär i fyra dagar nu utan att dö av abstinens så jag ska kämpa vidare med det. Köpte nya träningsskor & träningskläder när jag var i London på shoppingtripp så det känns lite roligare att dra igång med träningen nu. Springturer ute och hemmastyrketräning med fokus på mage, rygg och rumpa.

2013-04-29 @ 14:00:24
URL: http://jjennnyys.blogg.se
alice

Hej Hanna! Du har en sjukt inspirerande blogg och jag är så imponerad (och en gnutta avundsjuk) över vad du lyckats med!! Jag vill såååå gärna gå ner några kilo, väger just nu ca 8 kilo mer än vad jag brukar, men jag kan inte låta bli sötsakerna! Blir tokig! Det som sätter käppar i hjulet för mig är att jag tycker inte om frukt eller bär. Jag tycker det ser SÅ gott ut men jag kan inte äta det. Har du några tips på vad man kan äta istället när sötsuget smyger sig på? :) Tacksam för svar! /Alice :)

2013-04-29 @ 19:06:17
Ivung

Alice du får följa med och träna Thaiboxning tycker jag! En av våra elever gick ned 15kg på 4 månader under hösten.

Idag mätte en av tjejerna på träninge upp att hon brände över 800kcal under kvällens nybörjarpass.

hör av dig om du är sugen mvh Jonas Ivung

2013-04-29 @ 23:01:14
URL: http://www.jonasivung.se
Julia

Hade gjort upp träningspass för veckan och så blir jag sjuk!! Världens jävla förkylning med halsont... : ( får bli promenader tills jag är bra.

2013-04-30 @ 08:38:35
URL: http://juliairene.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0