tisdag

Idag testade jag för första gången på att träna på kvällen. Annars kör jag alltid förmiddag eller runt kl 4, men ville köra bodypump idag så tränade istället vid halv 8! Någon gång i veckan funkar det väl, men jag hann både bli trött och rastlös innan, haha. Så gick dit tidigare för att köra lite axlar. Svinkul pass och det känns som att jag börjar komma in i det lite nu iallafall! Brukar inte gilla pass, men bodypump och spinning/RPM gillar jag!

Middag idag blev en svingod tonfisksallad. Ett tips på billig lunch/middag! Köper eldorados för 9 kr och jag tycker den smakar hur gott som helst! Sedan gjorde jag en sallad med rödlök, avokado, tomat, fetaost och saltgurka! Snabbt och oslagbart gott! Var så hungrig så gjorde kvarg med lite vaniljprotein, sukkrin, lakritspulver, kokos och varma hallon som efterrätt. Perfekt kvällsmål för mig då alltid sötsuget smyger på. Proteinrikt och kolhydratssnålt, men så himla gott! :)



Kommentarer
Sara

Vart är det du tränar? Tonfisk är bara bäst, jag brukar köra med krossade tomater och krydda som jag gör med köttfärs, tips tips!

Svar: på actic! :) ja hur gott som helst! måste jag testa!
Hanna Westman

2013-04-24 @ 10:04:26
URL: http://www.sosfitness.myshowroom.se
johanna

Älskar verkligen inlägg som dessa! SÅ sjukt kul att du är igång igen, heja heja!!! :D

Svar: åh vad kul! tack med respons! vad är det du gillar så mycket med detta inlägg? känns som det var lite av allt möjligt, haha! :) kram!
Hanna Westman

2013-04-24 @ 18:51:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0