mumsig eftermiddag

Gick en runda efter jobbet och fick med mig både det ena och det andra hem! Köpte med mig några proteinbars, har aldrig testat dessa innan men jag har hört att dom ska vara goda. Kokos, banan-choklad, mintchoklad, lakrits och fudge crisp blev det, spännande! Lite kokosolja, mandel och kokosmjöl (ska baka lite gott snart hade jag tänkt) och så lakritspulver! Så sjukt gott. Blandar alltid i det i min kvarg med varma hallon, den kombon är grym.

Gjorde pannkakor på kokosmjölet när jag kom hem. Blev så sjukt gott! Mixade lite med innehållet idag igen och såhär gjorde jag dessa:

1/2 dl havregryn
1 ägg
2 msk kvarg
1 msk proteinpulver
1 msk sukkrin
1 msk äppelmos
1,5 msk kokosmjöl
1 tsk bakpulver

Nästa gång ska jag nog skippa proteinpulvret helt och istället mosa ner lite banan och köra på mer kokosmjöl. Tycker det är kul att testa mig fram. I vilket fall som helst, dom här blev svingoa!



Kommentarer
Matilda

Åh, var kan man köpa lakritspulvret? Låter himla gott alltså :)

Svar: finns på utvalda ICA och hemköp, jag köpte mitt på maxi! :) sjukt gott, saltlaktissmak!
Hanna Westman

2013-04-23 @ 20:03:32
Sara

Cocosen är dröööööm!!!!

Svar: åt den idag, så god!!
Hanna Westman

2013-04-23 @ 21:46:02
URL: http://www.sosfitness.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0