morgonträning



Då försöker jag mig på att mobilblogga lite! Har haft världens mest effektiva morgon. Morgonmöte, fotografering och morgonträning! Blev bara 3 km löpning och 2 km pw, och lite styrka. Har nämligen gått och sträckt mig! Fyfan vad surt.. Jag haltar fram, det sista jag behöver nu. Så är stolt över att jag haltade mig fram 5 km, haha. Har ni något tips på hur det blir bättre? Eller hur man kan köra förbränning utan att få ont? Annars så sitter jag på jobbet och har precis slängt i mig detta som mellanmål! Nyttigt, (väldigt) mättande och gott! Ca 300 kcal för detta. Ska svara på era frågor sen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0