dagen i bilder

 
Min dag i bilder! Frukost blev som vanligt havregrynsgröt med kanel och ett halvt äpple + ett ägg, ca 250 kcal. Min lunch ser ni på första bilden, 150g ärtsoppa & sallad (haha ärtsoppa ser så äckligt ut, älskar det dock!) ca 220 kcal. Slutade sedan jobbet och drog till gymmet. Min sträckning har inte gått över än men det har börjat släppa så jag tänkte bara köra en liten löptur. Slutade med att jag gick 1,5 km och sprang 6 km i lugnt tempo, men fy fan vad jag var nöjd efteråt. Var knappt trött när jag gick av så nu vet jag att jag kan börja gasa på lite igen, så grymt skönt! Körde sedan lite mage och avslutade träningen med en god proteinshake, ca 120 kcal. Ni har frågat lite om dom så ska fixa ett inlägg. Middagen blev kyckling med wookade grönsaker och nu ligger jag och käkar lite mango och kollar på x-factor, så bra!


Kommentarer
elinor

du måste ha massa cred för att du startade denna blogg, super bra verkligen!!

2012-09-24 @ 21:22:41
URL: http://elista.devote.se
Anonym

Hur klarar du det? Skulle inte bli mätt det du äter. Men jag vill fortfrande gå ner i vikt...

2012-09-24 @ 21:32:21
Maryam

Åh alltså din blogg är verkligen en så stor motivation måste jag säga. Jag har tränat och hållit på i snart tre månader nu men jag går verkligen inte ner och jag är på väg att ge upp snart, men din blogg ger mig verkligen motivationen jag behöver för att fortsätta kämpa och se resultat. Tack!!

2012-09-24 @ 21:54:52
URL: http://sulfuric4cid.tumblr.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0