veckan som gått

Den här veckan har jag varit grym! Inget godis eller onyttigt överhuvudtaget, massor med träning och riktigt god och bra mat och så har jag tränat 6 dagar denna vecka! *klappar mig själv på axeln*.

Jag älskar att träna på söndagar. Istället för att ligga bakis hela dagen så gör man något vettigt. Så idag blev det 60 min rpm och sedan körde jag styrka, igenom hela kroppen i 1,5 timma. Har kört en kombination av kondition och styrketräning, med fokus på styrka de senaste veckorna och jag har börjat se väldigt bra resultat! Mina axlar och armar börjar hajja grejer och min rumpa är fan as hård, haha! Imorgon tänkte jag skriva upp hur jag tänker köra min träning denna vecka, så ni får gärna haka på då. Måndag är alltid nystart!



Kommentarer
Amanda

Vad hände med inlägget med dina favoritmagövningar :)? Skulle väldigt gärna vilja få lite tips på sådana övningar :)

2012-10-22 @ 16:02:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0