peppning/fitspo

 
Jag blir så taggad av sånna här bilder och nu kände jag verkligen att jag var tvungen att motiveras. Som ni vet så har jag ju sträckt mig. För 2 månader sedan. Har alltså inte kunnat gå normalt på 2 månader. Alla har sagt till mig att det kommer gå över och att en sträckning släpper efter ett tag. Men nu tyckte jag att det var riktigt konstigt att jag inte är bra än, så jag och dom på gymmet tyckte att det var dags för mig att kolla upp det. Som jag misstänkte har jag åkt på en REJÄL sträckning, vilket inte är sådär jätte jätte vanligt då de flestas sträckning släpper efter några veckor bara. Jag kan alltså gå runt med det här sjuuukt länge, det kan ta ÅR, om jag inte sköter läkningsprocessen rätt (vilket jag absolut tänker göra nu). Blev så jävla ledsen när jag fick höra det. Jag har längtat och längtat efter att få löpa igen, kötta sönder i spåret, svettas som en gris på löpbandet och känna att jag flyger fram. Men icke. TILL DET POSITIVA NU DÅ: Det går åt rätt riktning! Jag har inte liiiika ont fortfarande och bara det gör att jag ser löpning inom en snar framtid. Ska ta det lugnt tills jag känner att jag är helt bra, försöka komma på roliga förbränningsövningar och bli grym på spinningcykeln istället! Måste se det positiva!! Så nu har jag tänkt att bli spinningproffs istället för löpare, helt okej det med?! Haha. Har ni några bra tips på kondition/förbränning som inte har med löpning att göra? Ni är guld värda om ni ger lilla depp-hanna några tips!!


Kommentarer
Anonym

Hej!

Kan du visa och beskriva vilka övningar du gör när du använder dig utav maskiner/fria vikter till de olika muskelgrupperna?

Tack!

2012-10-20 @ 11:35:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0