idag

Jag är lite dålig här och tyvärr lär det fortsätta bli lite halvkass uppdatering tills jag och Matilda har flyttat. Ska dock försöka fixa ett par riktigt vettiga och bra inlägg! Vi ska vara redo att flytta om 2 veckor så hela mitt liv är en stor röra just nu, haha.

Men träningen glömmer jag inte av för det! Träningen är en utav anledningarna till att jag orkar med så mycket, det ger mig sån otroligt bra energi. Är på gymmet och nästan varje dag! Idag blev det två pass. I morse förbränning och nu ikväll körde jag spinning (så sjukt jobbigt, men benmusklerna man får är inte att leka med) efter det körde jag styrka i 1,5 timma. Idag blev det ben/rumpa och lite mage. Mina ben darrade hela vägen hem från gymmet och jag var tvungen att sitta ner i duschen för att inte ramla ihop. Men den känslan är oslagbar! Då har man verkligen kämpat!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0