Förlåt för dålig uppdatering!

Hej fina ni! Ni vet ju att jag håller på att flytta just nu så det är mycket jobb och flytt som är fokus i mitt liv. Har inte tränat på över en vecka då jag är förkyld och har ont i halsen, hinner/blir alltså inte så taggad på att skriva här då. Men så fort vi har flyttat (om en vecka) och kommit på plats ska jag köra hårdträning igen, min kropp skriker efter lite tuffa pass! Jag och mina tjejer ska även börja på boxning 2 ggr i veckan (perfekt tillfälle att ses och svettas ihop) tror det blir skitkul! Och en annan sak som kommer bli så skönt är att kunna bestämma vad som ska finnas i kylskåpet hemma. Är riktigt taggad på träning igen och jag lovar att köra stenhårt här med, håll ut lite till bara! :)



Kommentarer
Carro

Hanna, du måste komma igång med bloggandet här igen! Jag vill också få fart på träningen och viktminskning och du har peppat mig så bra via bloggen, men nu när du ligger lågt här är det såå mycket jobbigare att pallra sig iväg till gymmet! Älskar dina mat -och träningstips.
Hoppas flytten går bra och att du är tillbaka här snart så jag kan bli taggad & få lite extra energi igen!

Kram Carro

2012-11-14 @ 12:25:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0