work in progress


Före: form för ca 1,5-2 månadar sedan. (Minns inte riktigt) Efter: form idag.
 
Väldigt dåliga bilder då dom är tagna i olika miljöer och ljuset skiljer mellan bilderna. Kan dock se stor skillnad ändå tycker jag! Jag fick en kommentar om att visa lite för och efterbilder, men tyvärr har jag nästan inga bilder kvar från när jag var "som störst", speciellt inte halvnäck, haha! Har kämpat på sedan i somras då jag la på mig några småkilon, vlket satte sig på kaggen direkt. Och som jag har skrivit förut så älskar jag att träna mage och framförallt när jag börjar se förändringar på den. Så nu har jag kämpat ett par veckor för att få tillbaka mina konturer och nu är dom här igen! Ska fortsätta att pusha på den! Så kul att ha massor med bilder sparade så man kan jämföra lite, får alltid lite extra motivaton av att se när jag har gjort små framsteg. Mina favvoövningar ser ni i några inlägg under! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0