nya löparskor

från sportamore.se / adidas
Jag har varit himla sugen på ett par nya löpardojjor ett bra tag nu, men inte kunnat bestämma mig för vilka jag vill ha. Men igår kom jag på den briljanta idén att önska mig ett par i julkapp och köpa ett par själv. Sagt och gjort! Klickade hem dessa igår, tycker dom är riktigt snygga. Har på senaste tiden börjat köpa mycket från adidas, vilket jag tidigare inte gjort. Har snöat in mig på hur märket ser ut, riktigt snyggt! Dom andra skorna jag vill ha visar jag när tomten varit här.. haha! Har klickat hem nya proteinpulver och lite nya saker för att testa på, lovar att visa sen! I vilket fall som helst kan jag knappt bärja mig tills jag ska få testa dessa godingar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0