heavy legday


Jag orkar inte ens sätta på datorn och ge er lite vettiga bilder för jag är verkligen helt DÖD nu, haha. Är ledig idag så tänkte att jag kunde passa på att köra ett långt pass på gymmet. Det blev ett sjukt benpass vilket definitivt gjort sitt då jag inte ens orkar stå upp själv, haha! Har aldrig haft sån här träningsvärk förut, och då är det fortfarande idag, undra hur ont jag kommer att ha imorgon.. Samtidigt som det bränner så känns det jävligt bra! Träningsverk är ju både fint och fult. Iallafall, nu har jag käkat väldigt strikt de senaste 3 veckorna och "laddat upp" lite inför julen. Det är viktigt att kunna unna sig, men så mycket julmat och julgodis man äter sätter gärna sina spår så ville tighta till mig lite innan. Så imorgon ska jag ta min första lussebulle och då ska vi även julbaka, mums! Hur håller ni er när det kommer till julen?


Kommentarer
josefine

kan du inte skriva vilka övningar du gör? :)

Svar: fixar det ikväll! :)
Hanna Westman

2012-12-18 @ 18:15:26
Anonym

Jag kör kaloriräkning och tänkte såklart inte räkna på julafton. Jag brukar göra så att i veckorna kör jag stenhårt och räknar, medan i helgerna så brukar jag köra lite mindre hårt. Unna mig lite god mat och kanske lite chips eller något godis. Det fungerar iallafall jättebra för mig! Har redan gått ner 15 kg på typ 2 månader på det, och då har jag nästan inte tränat något alls!

Svar: Fan vad kul för dig! Grymt jobbat!! Jag brukar göra precis som dig, eller iallafall en dag i veckan så unnar jag mig lite, kroppen behöver lite gott och om man ska klara det i längden är det ju det absolut bästa sättet :) 15 kg är sjukt bra, grattis!! :)
Hanna Westman

2012-12-18 @ 20:57:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0