formbilder


/ lite formbilder i dagsläget och en ny träningströja /
 
Har fått en dille på långärmade tröjor! Dels för att det är så kallt nu och dels för att jag inte löper fullt ut än = jag blir inte så dygnsvettig som jag kan bli. När jag kör dagar med enbart styrka, te.x armar, så föredrar jag däremot linnen. Jag är ganska så nöjd med min form idagsläget, men det ska tappas lite mer i fett och muskler ska byggas. Så kommer ha ganska mycket fokus på styrketräning den kommande tiden. Min mage börjar faktiskt se lite formad ut även när jag inte spänner den så jag är på god väg, sakta men säkert! Jag kommer även att börja löpa mer, men mest för att jag tycker att det är så kul och skönt! Sedan jag började springa igen efter min muskelbristning för 2 veckor sedan så har jag redan hunnit ta mig igenom 7 km, vilket känns väldigt bra. Milen kommer inom snar framtid, men vill inte riskera att skada mig igen så jag har lovat mig själv att inte stressa (blir lätt otålig). Mitt mål är att köra något lopp i vår/sommar på en längre distans, skulle vara sjukt kul!

Vad har ni för mål? Ska vi satsa på att ha något mål ihop? Behöver inte vara något krångligt eller svårt. Vore bara skitkul att köra lite iho!


Kommentarer
amy

rekommenderar tjejmilen!!!!!!! är otroligt härlig stämning!

2012-12-11 @ 17:28:13
URL: http://amy.blogg.se
Hanna

Sv: det låter skitkul! När och var? :)

2012-12-11 @ 23:56:25
Tuva S

shit Hanna! SATAN I GATAN!
Okej, jag ska tala om för dig, har ju typ läst din blogg sen 2009. Men har inte läst den på ett bra tag för mitt internet har krånglat osv osv, men jäklar vad fit du har blivit!!!
Sen har jag varit utbytesstudent i USA la jag på mig x antal kilon (läs typ... 8) sen efter att jag kom hem i somras så har jag börjat att träna mer osv, och det har gett resultat, men jag vill ha mer resultat, mycket mer. ANYHOW, det jag ville säga är att bloggen inspirerar mig satans mycket. Och det är kul att du även visar lite mer personliga grejer, för random personer på tumblr känns inte lika personligt om du förstår vad jag menar? Och förresten, kan du visa förpackningen på lchf brödet och var man kan köpa det? Och justja! Kan du visa typ en vanlig "matkasse" dvs grejer du köper när du är och handlar, som inspiration!
As duktig du är! you go girl!

2012-12-12 @ 00:11:35
URL: http://tuvaalicia.blogg.se
Anonym

Sv tuva: åh tack, gu så glad jag blir!!! :):) det värmer en himla massa! Fan vad kul att du kämpar på med, vi får peppa varandra! Jo jag kan göra ett inlägg om det imorgon, både brödet och mathandling! :)

2012-12-12 @ 00:44:08
amy

jaa, var asroligt, var dock regn i år, men vad gjorde de? och att man blev peppad av allt efter vägen!
2013 är det den 7 september i stockholm tror jag om jag inte minns helt fel!!

2012-12-12 @ 00:44:51
Sara

ÄLSKAR dina armar!!! Dom är sjukt snygga!
Älskar hela din blogg, blir så himla peppad! Keep it up!

Svar: så himla glad jag blir av att höra det ska du veta! tack tack tack! :D
Hanna Westman

2012-12-12 @ 08:22:15
Emelie

Vilken underber blogg!! Har bara vetat om din andra blogg tidigare då jag bara läser via blogg.se appen (då ser man inga länkar osv) men den här är ju jäätte bra :D mycket inspirerande, keep it up :)!!!

Svar: tack så jätte mycket! fan vad glad jag blir! :D
Hanna Westman

2012-12-12 @ 08:31:00
sosso

Blir SÅ peppad av din blogg! Men jag undrar, hur gjorde du i början för att förbättra konditionen? Eller hade du bra kondition redan från början? För jag klarar knappt av två minuter på löpbandet innan jag mår så dåligt att jag nästan svimmar, och det är detta som är i vägen för mig när jag ska träna. Så hur får man egentligen upp konditionen?

Svar: tack så jätte mycket! :) gu vad kul!! jag hade inte alls speciellt bra kondis, med tanke på att jag inte hade sprungit på 3-4 år. Började med korta och långsamma sträckor och så snabbt man får upp kondisen (tog inte så lång tid för mig) blir det enkalre och roligare! Börja jogga sakta, alltså väldigt sakta kanske 2,5 km i början. Konditionen kommer byggas på med tiden :)
Hanna Westman

2012-12-12 @ 12:27:40
Josefine

Hej Hanna !
Älskar din blogg och du inspirerar mig väldigt mycket ! Vart har du köpt din adidaströja ? :)

2012-12-13 @ 21:06:16
Hanna

sv josefine: hej! tack så jätte jätte mycket!! :) den är köpt på intersport!

2012-12-14 @ 12:24:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0