matdagbok

 

Detta fick jag i mig igår + en banan efter sista träningspasset. Visste från början av dagen att jag skulle köra 2 hårda pass, men inte ha tid att äta så många gånger under dagen. Så åt få men stora mål istället.

1. Frukost blev 2dl gröt med 1 skopa proteinpulver, lite banan och hallon.
2. Till lunch blev det sallad med lax, kyckling, avokado, tomater, fetaost, rödlök osv.
3. En bar innan styrkepasset.
4. Middag blev fisksoppa med kräftstjärtar, lax, riven morot, tomater och citron.
5. En celsius innan thaiboxningen.
6. En banan efter passet och sedan kvarg med granola, äggröra, tomat och kalkon.

Gott i magen!


Kommentarer
Ida

åh kan du inte skriva receptet på soppan? :) Har länge varit sugen på en lax/skaldjursvariant men är lite osäker på vad jag ska blanda i! Kram

Svar: Jag köpte faktiskt bara keldas färdiglagade fisksoppa, och sedan la jag i lax, torsk, kräftsjärtar, citron, riven morot och hackade tomater! blev sjukt gott, smidigt var det med! :)
Hanna Westman

2013-05-08 @ 22:25:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0