är magen glad, är jag glad

Godmorgon! Idag är jag ledig, hade planerat in 2 träningspass men som jag misstänkte har jag åkt på ett virus IGEN. Vaknade upp med halsont, så ska vila hela dagen och hoppas att jag kan träna imorgon istället! Är sjukt taggad, har lagt om mina pass lite, wohiuu! Ska njuta av lite serier och en stor kopp kaffe nu och sedan ska jag, Cattis och Matilda shoppa lite, har siktat i mig på massa nya träningskläder.

Nu börjar proteinet i skafferiet att ta slut, så jag beställde hem 2 nya smaker. Jag har utöver fitnessgurus proteinpulver testat ca 3-4 st andra, men inget slår deras smaker. Choklad & hasselnöt är en stor favorit! (och billig) och sedan tänkte jag testa på French Vanilla, låter grymt gott och vanilj är väldigt användbart. Sedan slog jag till på en söt liten rosa shake!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0