måndag och nya tag!

 

Hej mina vänner! Hoppas ni har haft en fin helg! I lördags hade jag vilodag men igår körde jag ett ben/rumpass. Mina senaste träningspass har faktiskt varit väldigt halvdana. Jag har känt mig energilös och tagit mindre i vikt än vad jag brukar. Undrar om jag kan ha fått något virus i kroppen igen, för äter - det gör jag! När jag tidigare kände mig energilös jämt var när jag åt för lite mat, när jag sedan började äta mycket mer så orkade jag också så mycket mer, blev full av energi och såg resultat så sjukt mycket snabbare! Men nu är det något annat.. Körde triceps och bröst idag och bröst gick väldigt bra men jag hittade aldrig kontakten med tricepsen. Sjukt trist, men imorgon tar jag nya tag! Man har sina svackor ibland, men jag är snart på banan igen :)

Älskar att skriva nya scheman för veckan, och denna vecka har jag lagt in ganska mycket kondition. Egentligen väldigt enkel och lugn, men hade tänkt sätta sprutt på lite fett, haha. Är fortfarande inte tillbaka till den formen jag var i innan Öland (ja, vi åt så sjukt mycket skit och drack sinnessjuka mängder alkohol att det satte sig på kroppen) så tänkte att det kunde vara bra för min kropp och knopp!

Sedan har jag skrivit matlista för veckan! Kollade vad jag hade i kyl och frys och gjorde sen ett schema efter det. Matlådor har jag i frysen (dom är inte roligare än kyckling, Nötfärs eller lax med wookmix) så jag har bara skrivit upp en måltid/dag, som jag kan lägga ner lite mer tid på, mums! 

Hur brukar ni starta era måndagar? Är ni som jag och lägger upp tränings och mat scheman eller tar ni veckan som den kommer? Berätta! :)


Kommentarer
Julia

Jag har börjat skriva blogglista när jag är stressad. Typ vad ska jag blogga om på onsdag. Speciellt när jag ska iväg och uppdateringen inte blir den bästa. Också kläder till skolan för att det är kul! Kram

2013-05-27 @ 20:52:30
URL: http://Styledbyjulianna.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0