todays dinner


Kvällens fantastiskt goda middag! Jag har på senaste tid snöat in mig på soltorkade tomater, alltså HUR gott?! Har nästan aldrig käkat det innan, men så fick jag smaka av Matilda för några veckor sedan och då blev jag fast. Så idag blev det en kycklingfilé med sallad, rödlök, tomater, soltorkade tomater, lite valnötter och fetaost och så några mumsiga jordgubbar!

Gjorde en enkel men svårslagen sås/röra till. Ni MÅSTE testa!
fetaost/soltorkade tomater röra
valfri mängd turkisk yoghurt (kvar funkar säkert också, blir nog inte riktigt lika gott dock)
en vitlöksklyfta
hackade soltorkade tomater
en klick pesto
fetaost

Blev en del över som får hamna i matlådan imorgon. Ser redan fram emot den!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0