back on track

Hej finisar! 5 dagars vila gjorde sig fint på mig, för vilka bra pass jag gjort nu! Igår körde jag ben och kunde inte gå i morse och idag körde jag biceps/bröst och det värker redan fint i mina små armar och tuttar. Ökade vikter på både biceps curl med hantlar och bicepscurl med skivstång, kändes fantastisk och jag hade en sån energi! Mina händer fick däremot lida lite, har sjuka skav just nu, måste skaffa handskar haha.. En väldigt fin tjej kom även fram på gymmet och berömde mig för min blogg, om du läser det här - tack än en gång, det gjorde verkligen hela min dag! :) Efter mitt pass mötte jag upp lillasyster för en 5km runt ån i det fina vädret och nu är det snart dags för middag! Jag mår verkligen så mycket bättre när jag får träna, hela jag fungerar på ett annat sätt och endorfinerna bara sprutar! Har lagt upp ett nytt schema nu och blandar muskelgrupperna lite annorlunda. Jag vill fokusera på triceps, biceps & rygg och har därför delat upp dom så jag inte kör dom samtidigt. I samtliga pass får man även bra kontakt med den andra muskelgruppen, vilket bara gör det ännu smidigare och bättre. Ska testa på ett tag hur det känns, dagens pass var iallafall toppen och är så glad att vara tillbaka på banan igen! :)

 

 



Kommentarer
Mikaela

vilken app kör du med? :)

2013-06-04 @ 21:15:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0