lördagsnöje

Lördagar i mitt hjärta! Jobbar öppning-stängning hela helgen vilket betyder att jag är helt slut framåt kvällen, speciellt nu när vi inventerar. Hetshelg eller lugn helg - jag älskar lördagar oavsett! Så, just nu är det soffläge och ätarkväll för min del! Massa mys!! Matilda är ute på rackartyg så jag har bunkrat upp med en smidig middag (hehehe) till idol på tv och fixat hemma! Jag har köpt lite nytt till köket och gjort en ny liten hörna i vardagsrummet. Imorgon ska jag fortsätta och borra upp alla tavlor, hyllor, nya gardiner och lampor. Kommer bli så fint! Men tills dess ska jag bara pilla mig i naveln framför tvn och äta mig proppmätt. Lyssna på country (yes jag älskar SKÖN, äldre country! Det och Stevie Wonder är happyplace musik för mig) samt ladda för mitt andra och sista träningspass för denna vecka. Känner mig frisk nu så imorgon blir det ett härligt pass på gymmet! Älska helg helg helg! Hoppas ni har det lika mysigt som jag, i partyblåsan eller mjukiskläderna!



Kommentarer
nathalie

var är bordet, som tavlan står på, ifrån? :)

2013-06-02 @ 09:45:52
malin

Vart har du köpt det FANTASTISKA köksbordet? :) Du ger grym insperation med all härlig träning! kram

2013-06-04 @ 20:31:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0