det här gör mig motiverad

 

Idag har jag shoppat träningskläder! Från att ha känt mig lite halvmotiverad blev jag gamla vanliga super-taggad-på-träning Hanna! Det behövdes verkligen. Jag blir alltid jätte motiverad av att köpa träningskläder. Man känner sig så snygg och fräsch! Och idag köpte jag en hel del. Med små tuttar sitter varenda sporttop bra, vilket gör att jag jag kan köpa vad som helst bara det är snyggt! (plus i kanten!) Har länge kikat på kläder ifrån Better Bodies så idag slog jag till på en top och ett par svinsnygga shorts! Är så nöjd!! Och så taggad!!


Kommentarer
Linnéa

Sååå snyggt!!! Var köpte du dem ifrån?:-)

2013-05-28 @ 19:42:02
malina

Nya träningskläder är ju bästa motivationen :D

2013-05-29 @ 13:14:39
URL: http://stylemalina.blogg.se
lina

skitsnygga! vart har du köpt dom träningskläderna ifrån som sagt var ? :) har bara sett på internet, men finns de i affär med? Var i så fall ? :)

2013-06-03 @ 20:01:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0