back on track!

Igår körde jag och Emmy vårat första pass ihop, hur kul som helst!! Jag tränar ju alltid själv annars, men jag måste verkligen säga att träningen blir snäppet roligare med en vän brevid. Har världens träningsvärk idag, men fyfan vad det känns bra! Igår körde vi ett lätt intervallpass och sen armar/bröst och mage. Långt, svettigt och bra pass! Men sinnes vad svag jag blivit. Har tappat en massa i muskler, men det gör mig bara ännu ner taggad på att bygga. Vi har lagt upp ett träningsschema och de första veckorna blir fokus på styrketräning, så nu ska det byggas! Sjukt kul!

Idag ska vi köra ett rejält ben och rumpass. Har mina nya träningsbyxor från rönnisch på mig, visst är dom apsnygga?! Sitter sjukt skönt i midjan och perfekt material att svettas i. Ska försöka ta lite bilder på gymmet, hörs sen! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0