good start

Godmorgon snyggingar! Min supergoda frukost idag + ett ägg. Mums! Blev det hårt för Er igår eller mår ni utmärkt som jag idag? Jag inbillar mig säkert att en månad utan alkohol gör susen för kroppen, men även om det nu bara skulle vara inbillning så fungerar det. Rensa kroppen från lite skit typ. Nu är det jobb för min del och sedan blir det spinning med Lisa ikväll, vi hörs lite senare! Ska testa på lite proteinpulver idag med (dåligt att man aldrig gjort det innan) och så återkommer jag med om det va något att ha, haha!



Kommentarer
Bellis

Alkohol förstör två veckor av din träning så du vet :) så du är ren från alkohol sammanlagt två veckor fall du är utan en månad egentligen :) jag ska börja med en kul grej imorgon förresten , det är en 60 dagars träning, man kör tillsammans med dem på videon, STENHÅRT för att komma igång med motivationen och sen komma igång med träning!! Sök på INSANITY på youtube så kanske ni förstår hur hårt det är, och vad man gör det till!! Ni kan även läsa om det på Google :) kram

Svar: det står olika överallt och alla säger olika, men om det nu skulle vara 2 veckor är jag glad att jag skippade alkoholen i helgen! haha :) det låter roligt! Ska kolla upp det där med, skitkul att du kommer med lite tips! :) kram!
Hanna Westman

2012-09-16 @ 13:29:42
Anonym

Hur mycket gram protein och kohlydrater äter du till varje måltid?

Så man vet ungefär vad man ska hålla sig till.

Svar: Jag räknar inte riktigt så. Jag äter bara efter kaloriintag men försöker undvika kolhydrater. Har du shapeup appen? Där försöker jag hålla mig på 50 % kolhydrater och 100 % fett och protein. Det blir jobbigt att räkna precis allt..
Hanna Westman

2012-09-16 @ 13:35:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0