sunday diary






Jag tycker inte om att behöva ursäkta mig för dålig uppdatering, men jag gör det ändå. Ni vet ju att min liv har varit ganska så jobbigt den senaste tiden och efter begravningen i måndags så kände jag att jag inte riktigt var redo att köra igång igen, plus att jag, trots min förra helvetesvecka, har haft nästan lika mycket att göra denna vecka. Men! Jag har lite positiva nyheter. Jag har fått hem mina studioblixtar (ni ska få se bilder strax), mitt nya objektiv kommer imorgon och bloggen flyttas snart. (den håller på att fixas och det är därför min blogg ser konstig ut nu) Sedan har jag även hunnit vara på dejt och jag var och jobbade på ett annat jobb igår. Men det berättar jag mer om i morgon! Nu blir det söndagsfrulle, hörs strax!

Kommentarer
Postat av: ida

fina fina du

2012-01-29 @ 12:18:56
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Postat av: sara

åh har du dip dyed toppar i grönt? :) coolt

2012-01-29 @ 13:15:11
Postat av: Jennie

vackra du!

2012-01-29 @ 18:09:24
URL: http://makeitmatter.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0