nytaggad


pic från gbg

Kan man ens säga så? Haha, jag är det i vilket fall som helst. Nytaggad. Dels för att ni har varit så jävla fina och skrivit så fina saker till mig, vilket gör att jag blir jätte peppad på att blogga. Ni vill ju läsa och se bilder. Då blir jag ju glad. Och sen ännu mer taggad för att jag shoppat EN MASSA! Alla gör olika saker för att bli glad, jag shoppar. Ruset jag får efter att jag känt att jag nästan köpt på mig en helt ny garderob är fan obeskrivlig. Senaste veckan har jag köpt två par skor, två väskor, tre byxor och 11 tröjor (och lite annat smått). Det har gjort veckan bättre. Faktiskt! Göteborg var fantasiskt och på måndag ska jag och Matilda kolla på en lägenhet. Ni hörde rätt, vi kommer att flytta och har en vääääligt fin på g. När är oklart än, men inom snar framtid. Beror på när dem som bor där hittar en lägenhet i Sthlm, och just nu letar dem för fullt. Men mer om det sen. Tänkte mest säga att jag är tillbaka i helgen, promise!!

Kommentarer
Postat av: .

Känns bra att du mår bättre! Kram

2011-10-05 @ 20:20:22
Postat av: Becca

Vad härligt, skönt för dig! Ta hand om dig :)

2011-10-05 @ 21:16:27
URL: http://rebfre.se
Postat av: Jossan

härligt att du mår bättre :)

2011-10-06 @ 00:05:41
URL: http://josefineosterqvist.blogg.se/
Postat av: Josefine

samma här faktiskt angående shoppingen, man får så mycket bättre och känslan är obeskrivlig! beundrar dig för du är så otroligt stark vilket är en enormt bra egenskap och du är jordnära vilket är lika bra det :D hoppas du mår lite bättre iallafall, för det verkar som så och det är du värd,

har en liten fråga till dig, var jobbar du någonstans? :)



kramar och ta hand om dig!

2011-10-06 @ 00:41:45
Postat av: Julia

Älskar den rosa tröjan! :)

2011-10-06 @ 21:40:56
URL: http://julielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0