come unfold babe



Godmorgon finisar! Sitter ute på balkongen och njuter av solen med en kopp te. Är genomförkyld så jag nyser vartannat, men man måste passa på nu innan det blir allt för kallt för att vara ute. Igår var jag bara hemma, försökte vila upp mig så jag orkar med jobbveckan i morgon. Matilda kom över för mat, massor med filmer och godis! Nu är hon och mamma däremot ute och plockar svamp medans jag ligger hemma och snorar. Lagom kul! Men myser omkring i min fina polo på bilden som är världens goaste tröja. Ska käka frulle nu, hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh finis tröja! vart har du köpt den?? :)

2011-10-16 @ 13:44:36
Postat av: Ida

älskar kombination av dina röda läppar - blonda hår och polotröjan, assnyggt!

2011-10-16 @ 14:27:03
URL: http://mysquare.blogg.se/
Postat av: Ida

Snyggt med polo :)

2011-10-16 @ 14:44:19
URL: http://idasivertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0