cherry blossom



Hej finisar! Hemma i kalla Sverige igen sedan en dag tillbaka men har knappt hunnit landa. Jobbar till 8 två dagar i rad nu och resväskan står fortfarande halvuppackad. Efter jobbet idag ska jag till killarna och spela in lite musik (så jävla kul, får inte nog) och sen väntar min väska. Vi har haft det helt underbart och jag har shoppat som en galning! Tills väskan helt enkelt inte fick väga mer. Mina bästa köp var tre jackor, varav en skinnjacka och en päls. Ni ska få se allt såsmåning om. Hoppas allt rullar hos er, själv avnjuter jag morgonen med en kopp te på balkongen. Man måste passa på varje gång solen lyser. Jag mår bra nu. Ja, jag mår verkligen bra nu. Vi hörs på lunchen.

Kommentarer
Postat av: nathalie.

sjukt fin du är!

2011-11-09 @ 17:01:12
URL: http://conscious.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0