årssumé, mitt 2009



Januari. En ganska rolig månad! Jag fick jobbet på busfabriken vilket senare visade sig vara ett mycket bra jobb. Jag fyllde 17 och spenderade den dagen med alla mina närmsta. Skaffade mig även ett gymkort som visade bra med resultat frammåt våren. Klädesväg använde jag brillorna på bilden mycket av tiden och klippte även lugg!


Februari. Lillasyster fyllde år och vi firade även Erica och Alex som fyllt! Lärde mig spela gitarr och införskaffade min klädstång som kanske var det bästa köpet på hela året.



I mars hände det ganska mycket saker, både bra och dåliga. Bla. så gjorde jag och Gabbe gjorde slut, Natti fyllde år, våra kära göteborgare kom för att hälsa på oss några dagar, vi träffade för första gången alla från Norrköping vilka visade sig vara helt underbara människor och vi var även med i Talang 2009!



April var en ganska lugn månad. Vi hade en kväll tårtbakartävling och fyllde sedan ett berg med ljus där vi satt i flera timmar. Hade även grillkvällar och flera dagar vid Bosses glassbar. Var även med i Expressen fredag för första gången.



Maj var tillsammans med Juni och Juli bästa månaderna på året. Allt var så otroligt bra och härligt! Vi träffade på de andra Norrköpingsgänget och spenderade många kvällar ute vid Nickes hus i poolen och jacuzzin. Det var även en grym lokalfest i Norrköping som jag inte glömmer i första taget.


Juni bjöd på en hel del härligheter! Först och främst innebar det sommarlov och ingen skola. De bar också iväg till Göteborg för att träffa våra saknade handbollsspelade göteborgare! Midsommar spenderades på mitt och Nattis land på Öland och de blev en underbar midsommar. Vi tog oss också en tripp till Fridas land för några dagar i solen (brände mig som aldrig förr) och jag införskaffade mig ett par skor jag bodde i hela sommaren.



Likaså som Juni bjöd Juli på lika mycket härligheter! I början av Juli var det dock lite svårt med brustna hjärtan lite här och var bland oss tjejer så jag och Fia tog oss en välbehövlig resa till Trosa vilket var riktigt mysigt och roligt! Jag, Julia och Frida bodde även ensamma hos mig i en vecka och vi levde riktigt bra, så bra att vi började titta på egna lägenheter. (som att de skulle hända, haha). Åkte till Öland och även till Göteborg igen! Här var också första gången jag träffade Martin.


Augusti spenderades mycket med Martin, Robban och Fille. Vi var och badade, festade och allt vad de heter. Vi tjejer tog oss även vårt årliga näckbad mitt i natten med fullmåne. Lite party i Norrköping bjöds det på och så började även skolan.


I september fyllde Julia år vilket resulterade i en lokalfest. Angelica kom även på besök och gjorde allt lite bättre! Jag tonade en brun slinga (som jag inte fick bort förens igår), jag hamnade på blogg.se första sida och jag och Martin blev tillsammans. Vi tog också en tripp till Stockholm och vi 5 tjejer hade de super!


I oktober stog allt ganska så stilla. Blev så skoltrött att jag.inte.vet.vad. Det var dock en rolig lokalfest in mot mitten av oktober och jag var även med i tidningen om ett litet modeinslag.


November spenderades ganska mycket med tjejerna och även tjejerna i klassen. Nu vet jag inte riktigt vad jag skulle göra utan dem, vi kommer bara närmare och närmare varandra. Det blev också någon fest lite här och var.


Och så december. Julafton, vilket var underbart och sedan så var det min och mitt hjärtats lilla tripp till Stockholm. Och självklart nyår!

Om jag ska summera hela 2009 så måste jag säga att de var ett riktigt bra år. Men jag tror definitivt att 2010 kan bli bättre!


Kommentarer
Postat av: aa

fan vad din syster är snygg!!

2010-01-01 @ 19:06:18
Postat av: Anonym

åh vad kul med årsresume! avundsjuk på ditt liv

2010-01-01 @ 19:07:08
Postat av: arr

shit, du verkar ha grymt roligt liv.

2010-01-01 @ 20:04:48
Postat av: babby

Sv. Tack!!



Härligt år!! Snygga kläder JÄMT!!

2010-01-01 @ 20:26:06
URL: http://lindababby.blogg.se/
Postat av: amy

var har du köpt din klädstång? :)

2010-01-01 @ 21:37:45
Postat av: Hanna'

sv amy: på ikea :)!

2010-01-01 @ 23:59:37
Postat av: felicia

guud vad fint du gjort! :) du verkar ha haft ett toppenår!!

2010-01-02 @ 00:59:14
URL: http://fessy.blogg.se/
Postat av: Wictoria

Vem Gabbe var det du var tsm med?

& hur får man så mkt besökare som du har?:D

2010-01-02 @ 02:57:55
URL: http://mewictoria.blogg.se/
Postat av: evelina

du varkar haft ett trevligt år! hur gör du sådana bild-collage? :) GOTT NYTT ÅR!

2010-01-02 @ 15:49:22
URL: http://soderbergevelina.blogg.se/
Postat av: Anonym

2010-01-03 @ 10:56:27
Postat av: Helena

Det är så roligt att kolla igenom sånt här :)

2010-01-03 @ 10:56:44
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/
Postat av: alexandra bergkvist

åh vad roligt att läsa, älskar alla bilder!

2010-01-03 @ 14:18:42
URL: http://alexandramountain.blogg.se/
Postat av: Anonym

din blogg är toppen!:D

men tycker däremot din stil har försämrats, men som sagt smaken är som baken :D

2010-01-04 @ 12:34:40
Postat av: Hanna Westman

sv: tack så mkt! Ja det har den gjort, jag tycker själv till mycket bättre nu när jag börjat intressera mig mer av mode. Men som sagt, alla tycker olika!

2010-01-04 @ 12:44:29
URL: http://westmanshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0