lite utplockade frågor

Tänker du haka på (långa)strumpor-i-skorna(haha eller något sånt) trenden i vår?
Nej verkligen inte! Haha, förlåt men jag tål inte långa strumpor i skor. Jag tycker att det är gräsligt fult. Däremot älskar jag vanliga strumpor i snygga skor!

Vad gör du när du har superkris på morgonen och verkligen inte vet vad du ska ha på dig?
Antingen väljer jag kläder dagen innan eller så funderar jag medans jag snoozar på morgonen. Ofta händer det då att något jag tror blir sjukt snyggt blir jätte fult och då slänger jag bara på mig första bästa typ.

Vilken sommar har vart din bästa? :)
Åh, så svårt! Jag har så sjukt mycket och olika minnen från de senaste 3-4 somrarna så det är riktigt svårt att säga.. Jag skulle nog säga antingen förra sommaren eller sommaren för två år sedan, just för äventyren. Mycket Göteborg äventyr.. Haha.



Vart handlar du de mesta av dina kläder? Och vad lyssnar du på för musik?
Hm måste jag säga då. Och gammal musik. Äldst är bäst! Elvis, The rolling stones, Beatles, MJ, Simon and Garfunkel, Johnny Cash os.v. Sedan gillar jag the Killers (vissa låtar), Veronica Maggio, Amy Winehouse, Melissa Horn, Coldplay, The Fray os.v. Lyssnar på mycket.. Jag hatar dock sönder remixade låtar.

Varför lägger du alltid hela håret på en axel när du tar bilder?
Jag har alltid håret på en axel, helt enkelt för att jag är lat. Det blir bra hur jag än gör om jag lägger allt åt sidan och då slipper jag göra i ordning håret varje dag.

Det finns en som har snott dina bilder och så på facebook, tror jag :O. evelina elisabeth lind.
Jag vet, idioten har gjort en om Natti med. Vi har sagt till henne att om hon inte lägger ner polisanmäler vi, vilket vi tänker göra nu då hon inte slutat. Hon har tagit flera bilder från min blogg, så antagligen läser hon den och i så fall: sluta vara barnsligast i världen, vi är seriösa med att anmäla.

Roligaste stället du har haft sex på?
Haha (släktingar och alla andra som linte borde läsa men som läser, LÄS INTE) Köksbordet eller på en jätte hög kulle/berg mitt i sommarnatten.

Du har väldigt många nära kompisar, hur kommer det sig?
Jag har mina allra bästa vänner, mina 6 tjejer som jag känner grund och botten genom handbollen. Sedan har jag kommit jätte nära 4 tjejer i klassen och vi är som en liten familj. Kanske därför det är så många, de är i ”gäng”. Sedan står jag mina sångtjejer nära, Moa, Erica och Alex. Trots att vi inte ses allt för ofta så är det som vanligt varje gång vi träffas. Vilket är för sällan!



Vad tycker du om din klass, hur är den?
Jag gillar den. Vi är inte så jätte nära varandra som jag hade velat att vi var. Men det blir bättre med tiden! Jag har ju mina 4 tjejer gör allt så bra.

Vad tycker du om dig själv? Haha, jadu.. Jag gillar mig själv. Varför skulle man inte? Jag har mina bra och dåliga sidor. Jag är positiv, glad och social men jag är slarvig, lat och glömsk.

Jag har följt din blogg sedan du började blogga. Jag bor i en annan stad, därför har jag inte så jätte koll.. Men petter som ni var med igår, har inte ni varit tillsammans? Är det inte lite konstigt/pinsamt att ha en "pargrej" ihop då? :)
Jag och Petter var tillsammans i sammanlagt (efter lite av och på) i ungefär ett år. Vi lärde känna varandra då och hade gemensamma vänner så vi har träffats mycket sen dess. Nu har det gått så pass lång tid att jag inte berörs så av det. Jag tycker det är jätte kul att träffa både Petter och Sophie eftersom att jag känt båda väldigt bra, plus att Martin känner dem som bästa vänner ungefär. Inga problem alls!

Skulle inte du pierca tungan?
Jo, men jag ångrade mig. Och nu vill jag igen. Haha, jag kommer aldrig kunna bestämma mig. Fast nu ska jag nog tatuera mig lite fint..

hur träffades du och din pojkvän och hur länge har ni vart tillsammans? Hur gammal är han? Ni är så söta tillsammans!
Vi träffades genom gemensamma vänner, på en fest. Hade kollat in honom sen jag var mindre så visste precis vem han var, tyvärr visste inte han vem jag var ;). När vi var ute på en fest och gick förbi ”sommaren med göran” skylten så sa vi: Åh den vill jag se! Jag med! Ska vi gå tillsammans? Och så vipps. Nu har vi varit tillsammans i nästan 8 månader. Han är det bästa och finaste jag vet. (Bilden nedanför har några kommenterat att han ser så lite ut på. Det GÖR han på bilden, men inte i verkligheten på sina 1.90..cm. Han är ett år äldre än mig.)



Hejsan har läst din blogg i ungefär 1 år nu och tycker fortfarande den är kanon! Frågan jag tänkte är, varför slutade du i handbollen? kram du har en grym blogg!
Tack så hemskt mycket! Jag slutade för att jag var sjuk jämt, jag hade massor med allegier som gjorde att jag blev sjuk och det visste vi inte då. Sedan var jag inte stjärnan i laget och hade tröttnat så jag slutade därför.

Vad är det finaste du vet?
Kärlek. Kärlek i alla dess former! Det finns inget så fint.

Jag såg i några inlägg längre ner en jätte fin text du skrivit. Verkligen! Brukar du skriva mycket? Kan du inte publicera mer isåfall?
Åh tack så mycket! Jag antar att du menar detta. Jag älskar att skriva. Har massor med texter på datorn. Inte tänkt på att någon skulle vara intresserad av att läsa men jag lägger mer än gärna upp lite texter här och var!

Vad har du för framtidsplaner?
Jag vill resa, se världen och leva livet. Sedan vet jag inte vad jag vill göra. Något kreativt i alla fall.

När förlorade du oskulden?
Alla hjärtans dag när jag var 16 tror jag.. Jag gick i nian.

Kommentarer
Postat av: cassandra

kan du inte lägga upp lite sommarbiler/minnen? :D

2010-04-19 @ 18:31:29
URL: http://cassandraklemm.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad roligt det var att läsa lite om dig, är alltid lika uppskattat :)

2010-04-20 @ 22:00:37
URL: http://soockertoopp.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad väger du?

2010-04-21 @ 18:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0