people always leave



De här är den ända bilden/bilderna jag kan bjuda på just nu. Jobbade i hela 9 timmar idag! Från 10-7. Sjukt jobbigt, men värt. Busfabriken är faktiskt ganska rolig. Plus att de är så goa jobbarkompisar. Imorgon blir de troligen också en 9 timmars dag. En helg resulterar till 1500 kr ungefär, så de är trots allt värt de! En rolig grej som hände idag på jobbet var att två tjejer från småland som var på besök kom fram till mig och sa att de läste min blogg. Blev hur chockad som helst. Och hur KUL som helst!

Nu ska jag åka till Poltan där vi + Frida ska ha myskväll. Bussen går om 10 min så har riktigt bråttom. Vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: nathalie

En liten fråga har du rakt eller "lockit" hår om du inte gör nått med det? :)

2009-06-13 @ 20:29:58
URL: http://corail.blogg.se/
Postat av: matilda

frågestund snart :)?

2009-06-13 @ 20:58:30
Postat av: Anonym

älskar dina kläder!

2009-06-22 @ 10:45:17
URL: http://elinofelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0