keep my head held high



Först och främst vill jag bara säga att ni är hur gulliga som helst! Det värmde verkligen att få så många kommentarer som "Du var den första jag tänkte på när jag hörde om MJ.." os.v. Och alla 14 sms jag vaknade av redan klockan 11 där alla beklagade sorgen. Till mig dessutom. Känns nästan som en familjemedlem har dött. Så de värmer verkligen, alla ord värmer!

Idag har de varit en mycket händelserik dag. Hemlighetsfull likaså. Jag, Julia och Frida bestämde oss för att åka iväg. Helt spontant sådär. Så vi tog vårt pick och pack, laddade med pengar och ett gott humör och åkte till en helt annan främmande stad! Sen är resten mer än hemligt. Men en riktig jäkla resa fick vi till och de hände sjukt mycket oväntade saker och helt galna upptåg. Men som vi sa; What happens in * stays in * ;) En oförglömlig dag full av äventyr!

Imorgon har min syster konfirmation så de är vad jag kommer ägna min dag åt. Sedan får vi se vad som händer frammåt kvällen. Har än inte hunnit svara på alla kommentarer förresten, så får ta en dag snart och göra de!

En annan sak! De är en tävling om ett jobb som avgörs vilken dag som helst och de hänger mellan två killar så jag hoppas verkligen ni kan gå in här http://renstad.nu/show_candidate.php?id=1214&&vote=no och rösta på Siavosh! Så de behövs bara två klick sen så har ni röstat, så snälla gör de!!

Kommentarer
Postat av: ­-Milly-

God morgon! Allt bra med dig?

Jag la till dig på bloglovin' :)



KRAM!

2009-06-27 @ 06:56:11
URL: http://designbymilly.blogg.se/
Postat av: sfsf

skulle man inte rösta på madde?f

2009-06-27 @ 12:24:07
Postat av: Anonym

NEJ INTE NU, DE ÄR SIA SOM GÄLLLLER!!!!!!! RÖSSSSSSTA :D:D:D:D

2009-06-27 @ 13:48:08
Postat av: Anonym

dags för frågestund snart? :D

2009-06-27 @ 14:30:05
Postat av: alexandra

fina ni är!

2009-06-27 @ 17:51:29
URL: http://hallonalexandra.devote.se
Postat av: Sia

TUSEN TACK ! :)

2009-06-27 @ 22:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0